17 juli, 2012

Vogeljaar 2012

Het zal niet iedereen opgevallen zijn dat er kort geleden een nieuwe tab is toegevoegd aan dit Blog. Deze tab Vogeljaar 2012 geeft een inzicht in het aantal vogelsoorten dat je zoal in de loop van het jaar in Nederland kan fotograferen. Ik zal trachten er telkens nieuwe soorten aan toe te voegen en besef dat er op dit moment al heel veel gewone soorten nog ontbreken. Als eerste aanvulling vandaag het waterhoen. Al zo gewoon dat we soms vergeten hoe mooi deze vogel eigenlijk is. Dit brengt mijn totaal op 118 vogelsoorten.

Waterhoen - Common Moorhen - Gallinula chloropus

Ik zal regelmatig verslag doen in mijn Blog van nieuwe aanvullingen. Bent u benieuwd naar de resultaten tot nu toe klik dan even op de tab Vogeljaar 2012

Alvast weer bedankt voor het bezoek aan mijn Blog.

5 opmerkingen:

Nieske zei

Is idd een prachtige vogel met z'n vuurrode bles.
erg schuw vind ik ze en moeilijk vast te leggen, maar het is jou prima gelukt...
indrukwekkende serie, ik heb ze even bekeken in de slideshow!!

gr. Nieske

Helma zei

Ik had hier ook gereageerd Ben, maar waarschijnlijk heb je de reactie weggehaald?!?

Ben van den Broek zei

Hallo Helma, ik heb geen reactie weggehaald! Vreemd dat dit kan... Ik zou niet eens weten hoe. Jammer dat ik jouw reactie dan dus niet heb gezien!!! Groet Ben

Ben van den Broek zei

Hallo Helma, ik zie nu jouw reactie terug op de pagina van de Tab. Kijk daar nog eens dan zie je jouw reactie.

Groet,

Ben

Marion zei

Mijn reactie stat ook onder de tab, en heel leuk idee!
Marion