08 december, 2016

Extra TABS toegevoegd


Het is alweer een paar weken geleden dat ik voor het laatst een Blog heb geschreven. Het is niet zo dat ik stil heb gezeten. Het tegendeel is waar. Door verandering van Provider van KPN Telecom naar Caiway beschik ik nu over een veel snellere verbinding via de Glasvezel. Het is echt een verademing als je aan het surfen bent op het internet. Voorheen had ik nog een website die bij de provider KPN Telecom was ondergebracht. Deze website komt op termijn te vervallen. Veel informatie van deze website heb ik inmiddels overgezet naar mijn Blog en kan je terug vinden onder de tabs ReizenAlle VogelsZoo Blijdorp en Column. Nog niet alles is 100% ok en klaar, sterker nog vooral voor de tab Alle Vogels is nog veel werk te verzetten. Er wordt aangewerkt om het weer tip top te krijgen. Vooral voor diegene die niet bekend was met mijn website is het wellicht leuk om alvast een kijkje te nemen. 

Alvast weer bedankt voor het bezoek aan dit Blog en de reacties op mijn vorige Blog.


2 opmerkingen:

Roos zei

Hallo Ben, succes met alle bijkomende werkzaamheden voor blog en website.
Groeten, Roos

Frans zei

Ik zit al een poosje bij de Caiway en ben wat de glasvezel betreft tevreden.
Benieuwd hoe je eerstvolgende blog eruit ziet. Succes met al je werkzaamheden.
Frans