22 mei, 2013

Jaguar en Cheeta

Dit keer weer een paar schilderijen die ik onlangs heb gemaakt. Het voordeel van schilderen t.o.v. vogel-fotografie is dat je de regie volledig in handen hebt en je precies kunt bepalen hoe de afbeelding eruit gaat zien. Waarom ik dan weer uitkomt op een paar katachtigen weet ik niet. Normaal gesproken ben ik meer een honden-  dan een kattenmens en heb jarenlang met heel veel plezier een Ierse Setter gehad. Kennelijk trekt hun mysterieuze blik me aan en is het schilder technisch plezierig om ze te schilderen. Het heeft me in ieder geval met de regenachtige dagen lekker bezig gehouden.

Jaguar acryl op doek 80x60

Cheeta acryl op doek 80x60
Alvast weer bedankt voor het bezoek aan mijn Blog.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ben, vooral het eerste schilderij vind ik prachtig.

    Groetjes, Marius

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 1ste is mijn favoriet..
    wat mooi dat je zoiets met je handen kunt maken...;)

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen