10 januari, 2020

Buidelmees Berkel en Rodenrijs

Al enige dagen zit er bij Berkel en Rodenrijs een drietal Buidelmezen. Het is niet onopgemerkt gebleven. Vanmiddag was het een drukte van belang. Het was soms moeilijk een plekje te vinden waar het mogelijk was de Buidelmezen te fotograferen. Nu was het nog een doordeweekse dag! Morgen (zaterdag) zal het zeker nog drukker worden. De vogels hebben er voor zover ik het kan beoordelen niet veel last van en gaan gewoon door met foerageren. Gelukkig maar.

Buidelmees - Eurasian Penduline Tit  ·  Remiz pendulinus 


Al vast weer bedankt voor het bezoek aan mijn Blog en de reacties op mijn vorige Blog.

9 opmerkingen:

  1. IK heb je niet gezien, maar was zeker gaaf vandaag!!!

    groetjes Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die buidelmees. Ik had er nog nooit van gehoord. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ben,
    Dat is een mooie foto die je in al het gedrang daar nog hebt kunnen maken.
    Buidelmezen laten zich niet veel meer zien helaas. Gelukkig storen deze drie zich niet aan de toeschouwers.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ben
    tolles Vogelportraits
    schöne Bild
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ben, wat een prachtige vogeltjes zijn het toch. Geniet er maar van zolang ze er nog zijn. Je hebt er in elk geval mooie foto's van kunnen maken.
    Dat er zoveel belangstelling voor is, is goed te merken op FB daar komen veel foto's voorbij van deze vogeltjes. Gelukkig wordt de plek niet vernoemd anders was het hek van de dam geweest.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto van de Buidelmees Ben.
    Ik heb deze nog niet in het echie gezien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ben, die Buidelmees staat er voortreffelijk op. Ik was er de volgende dag en toen was het inderdaad erg druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ben,
    Geweldige foto!!!
    Wat gaaf, hè om deze super leuke mezen te zien!
    Ik heb ze ook één keer gezien bij mij in de buurt. Vergeet je nooit meer .-)
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaren geleden zag ik ze voor het laatst in polder Vockestaert. En vorige week weer in B&R. Prachtige vogels met een fotogeniek foerageergedrag.

    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen