03 september, 2015

Vogelhut


Alweer enkele weken geleden heb ik een lange ochtend in een vogelhut op de Hoge Veluwe gezeten. Ik was nog niet eerder aan dit Blog toegekomen, maar wil u zeker niet de foto's onthouden. Als je rond deze tijd van het jaar vogels fotografeert dan is aan sommige vogels wel te zien dat ze behoorlijk gesleten verenpak vertonen. Na een inspannend broedseizoen hebben ze toch weer enige tijd nodig om te ruien  naar een volwaardig winterkleed.














Bedankt voor het lezen van dit Blog en de reacties op mijn vorige Blog.




6 opmerkingen:

  1. Prachtige serie Ben, mooi om al die verschillende vogeltjes te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dus genieten! Zowel voor jou in de vogelhut als voor mij bij het bekijken van de prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n vogelhut biedt toch steeds weer prachtige mogelijkheden om mooie foto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prima locatie zo te zien Ben. Je hebt een prachtige serie kunnen maken.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet altijd maar afwachten wat er bij zo'n schuilhut langs wil komen, afhankelijk van het weer. Maar je hebt prachtige scherpe platen gemaakt.
    prachtige serie!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ben,

    een hele mooie serie van deze bosvogels.
    Altijd spannend wat je in zo'n hut te zien krijgt en vast kan leggen.
    De spechten vind ik echt heel erg mooi, maar ook e andere foto's zijn geweldig om te zien.

    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen