04 juni, 2019

Tabs nader bekeken...




De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het uploaden van al mijn vogelfoto's in Google Foto's. Hierbij heb ik albums gemaakt van de verschillende vogelfamilies. Als je op de tab vogels klikt boven deze pagina dan verschijnt er een pagina met alle vogelfamilies die ik ooit heb gezien. Klik vervolgens door op een familie die je nader wil bekijken. Er verschijnt een aantal foto's in mozaikvorm. Als je weer verder klikt op een gewenste foto dan wordt deze vergroot weergegeven voorzien van info waaronder ook de naam van de vogel. 

Enkele kleurrijke voorbeelden:





Ook de andere tabs zijn het bekijken waard.
Alvast bedankt voor het bezoek aan dit Blog en de reacties op mijn vorige Blog.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ben,
    Dat is echt een hele mooie aanvulling op je Blog.
    Het zal een hele uitzoekerij geweest zijn maar het ziet er prachtig uit.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ben!
    Je hebt een indrukwekkende verzameling!
    Ik zal er regelmatig met plezier een kijkje op nemen!!
    Nu had ik alleen even de kerkuilen en de duikers opgezocht, pfft wat mooi!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ben,
    Je hebt al heel wat mooie soorten vogels gezien in het binnen en buitenland.
    Met dat weer heb je tijd om alles te bekijken.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige fotos Ben van mooie vogels. Mooie kleuren, je verzameling is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen