10 september, 2018

Diergaarde Blijdorp vliegshow

Diergaarde Blijdorp is voor mij een dierbare plek. Als kind kwam ik met mijn ouders al in de diergaarde en genoot er met volle teugen van. Hier is toch de liefde voor de natuur begonnen.
Onlangs weer eens een vliegshow bezocht. Het is altijd spectaculair vogels in vlucht te bewonderen. Als het dan ook nog lukt om dit vast te leggen dan is je dag weer geslaagd.




Alvast weer bedankt voor het bezoek aan mijn Blog en de reacties op mijn vorige Blog.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ben,
    Nou, je vogels in vlucht fotograferen is je zeker gelukt, perfect zelfs!!!
    Dikke complimenten.
    WOW, wat een show en wat een geweldige soorten!!!
    Genieten hoor.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ben, wat ben jij goed in het maken van vliegbeelden!
    Door vakantie en het warme weer een tijdje jouw site niet bezocht, maar nu alles ingehaald en genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ben,

    Leuk hé zo'n vogelshow, krijg je toch de kans om ze goed in de vlucht te fotograferen. De oehoe is echt mijn favoriet!

    Grt,

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ben,
    Het is een indrukwekkend gezicht als je al die soorten tijdens de vliegshow in Blijdorp ziet. Je ziet ze dan op enkele meters van je vandaan overvliegen en dat is prachtig. Je hebt er geweldige foto's van gemaakt.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ben,
    Het is je geweldig gelukt om de vogels in hun vlucht vast te leggen. Er zitten soorten bij die ik hierbij niet had verwacht, zoals de vorkstaarscharrelaar (lilac-breasted roller) die ik in Afrika vaak heb gezien. Bovendien is het gelukt veel vogels zonder riem aan een poot te fotograferen en dat is ook een compliment waard.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie serie van al deze vogels in de vlucht.
    Knap gedaan Ben.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ben
    ein toller Ausflug dazu erstklassige Bilder, super Flugshow
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie scherpe platen uit de dierentuin Ben, knap hoe je steeds het gaas of hekwerk uit beeld weet te houden. Een mooie gelegenheid om met vliegende vogels te oefenen. Vooral mooi vind ik de woestijnbuizerd, maar ik wist niet dat scharrelaars ook voor een vliegshow worden gebruikt. Je ziet aan zo'n foto trouwens totaal niet dat hij niet in de vrije natuur gemaakt is. Knap werk.

    Groet,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen